Sunday morning blues

 

Det er ikke noe problem at det regner.

Jeg har våknet i et ryddig soverom med frisk luft og rent sengetøy. Jeg har dusjet i mitt ryddige og rene bad. Jeg  tok en lettere husvask her i går.

Jeg har drukket kaffe foran hagevinduet og spist en rosinbolle fra Meny. Jeg var på shopping på Colosseum i går og fikk tak i nytt sengetepppe, puter og masse godsaker som jeg skal bringe med meg til et hyggelig arrangement neste lørdag.

Nå er jeg invitert ned til en sydame på Majorstua.

På den korte veien til bussen møtte jeg en god nabo og vi fikk hver vår klem.

Dette blir nok en fin dag i regnværet.

Ha en fin søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg