Hos løvinnene

Denne løvinnen ble jeg kjent med på tur. Hun enset heldigvis ikke meg. Det å få se løvene var det jeg var mest spent på før turen. Det ble også snakket mye om det i forkant, og alle sjåførene i parken hjalp hverandre med å fortelle hvor de var.

Og det var flere.

Heldigvis var vi langt fra løvene da vi satte oss fast her, – tror jeg.

Men de lusket rundt bilene der de var. Som regel samlet det seg litt for mange biler på ett sted, og jeg syntes at flere av dem kjørte alt for nær de ville dyrene.

Alle må jo ha mat. Denne jakten hadde avsluttet rett ved veien. Det var en fra vår buss som oppdaget geparden under sitt måltid. Gribbene satt litt på avstand og ventet på restene.

Litt matfred hadde ikke vært å forakte.

Vi koste oss i bussen.

Ingen av oss hadde lyst til å bade i denne elva.

Vi vågde oss ut noen steder inne i Masai Mara. Her er det picnic i det fri.

Litt tryggere med dyra på veien. Her var det trafikken som var farligst.

Her kan du finne ut mer om Meaningful Safari og Flamingo Safari hvis du får lyst på en slik tur.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg