På Thomas Heftyes bursdag

Det var et fint jubileum på en fin høstdag, lørdag 29.11.2022. Jeg hadde booket meg til utstillingen 13.10.

Akersposten hadde også en fin artikkel om Thomas Heftye i anledning 200-årsjubileet.





Takk for meg!
Jeg koste meg med boller, kaffe og solbærtoddy og fikk pratet med flere da vi sto og ventet på at forrige pulje var ferdig. Det er lett å ta kontakt med folk når man er alene på tur. Det er ikke så veldig mange jubileer jeg har fått med meg de siste årene pga korona. Min egen 60-årsdag ble feiret her i nabohuset med betydelig færre gjester enn planlagt. Dette ble nok en fin opplevelse i feiringens ånd.

2 kommentarer
    1. Takk. Ja. Det er fint å tusle rundt der det er fine ting å se på og høre på, blide folk, og en nysgjerrighet og iver etter å fortelle og servere.

      Nå jeg ikke har med meg noen kan jeg slappe helt av og henvende meg der det faller helt naturlig og jeg får respons rettet mot meg alene. Det er veldig greit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg