Om kompetansetap i samferdselssektoren

Jeg har vært på noe interessant, spennende, morsomt og alvorlig. Det var

Teknas representantskapsmøte

Der gjorde vi en rekke vedtak da vi var samlet i Tromsø 9.11.6.

Veier24 omtale dette 13.6.

Jeg var fornøyd, siden forslaget mitt ble vedtatt.


På talerstolen holdt meg strengt til manus, kan man si. Det var det som var planen.

  

Budskapet ble fremført og støttet av salen, nede i den mørke kjelleren på hotellet.

Jeg var veldig fornøyd, og etter å også ha gjort en innsats i redaksjonskomiteen, var det deilig med middag, underholdning og gode bordkavalerer.

Ute var det lyst hele døgnet. Det var en fin helg å være i Tromsø, selv om jeg var mest inne.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg