Kinderegg

1. Ingenting er som ekte hjembakst

Jeg er så heldig at jeg av og til kan komme på besøk til noen som er flinke til å bake.

Dette er et glutenfritt skolebrød slik at alle kunne få smake. Det var kjempegodt.

2. Ingenting er som Porsgrunn Porsellens Bogstadmønster 

Det har vært utviklet mange fine mønstre fra Porsgrunn. Bogstad er ett av dem. Det produseres på fabrikken i Porsgrunn. Jeg har sett selve produksjonen. Det er dette porselenet som det vakre stråmønsteret deres etter hvert blir håndmalt på.

Jeg har sansen for det enkle, hvite. Jeg fikk det til bryllupet mitt og det har allerede gått i arv.

 

3. Ingenting er som et rundt, lyst eikebord

Å sitte rundt et rundt bord gjør at alle er like mye til stede. Hvis det er plass til inntil 8 personer rundt bordet, er det et perfekt samlingspunkt.

Er det et fint eikebord, føler man seg litt privilegert. Jeg koser meg ved dette bordet, særlig når jeg får servert hjemmebakst av fine asjetter.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg