Kenyanske perler

På Lake Navassia fikk vi bla se ørn som fanget fisk.


Det var et villt dyreliv på en øy i Lake Navassia. Herfra har det vært mange filminnspillinger.

Selvfølgelig fikk vi se elefanter i naturreservatet Masai Mara.

Giraffene er grasiøse

En gepard er selvfølgelig et høydepunkt.

Klager ikke på utsikten fra dette ståstedet, som var min faste plass på hele den 11 dager lange bussreisen.

Jeg hadde gledet meg til akkurat dette, å bli kjørt rundt inne i en nasjonalpark og se på ville dyr. Jeg er fornøyd på Safari og takknemlig for at jeg har fått oppleve dette før jeg dør. Her kan du finne ut mer om Meaningful Safari og Flamingo Safari hvis du er interessert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg