Ikke noe rart…

……at jeg vil fortsette å bo her alene.

Det er seks og et halvt år siden Eino bodde her. Nå bor jeg her alene. Men det bor ofte andre mennesker her sammen med meg, både familie, gode venner, kjæreste, hybelboere og AirBnb- gjester.

Denne dagen har jeg brukt på å luke i bedene mine, klippe plenen og rake. Det har vært så varmt at jeg har gått i en liten shorts og bikinioverdel.

Jeg har gått tom for D-vitaminene som jeg fikk på resept her i vinter, men i dag har jeg fått full dose både foran og bak.


Det er ikke helt klart for blomsterflor i krukkene riktig enda, men det er forberedt.

Her vokser det også opp noen små syriner som jeg skal replante utenfor støyskjermen, så det blir fint i Holmenkollveien.

Snakk om å nyte at sola skinner. I en halv utestue.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg