Gode tekster, taler og samtaler

I sitt foredrag om skam forteller Brene’ Brown om dagen derpå og om skam, sårbarhet og hvor viktig det er å bare ha noen som lytter og til å dele tanker med. Det er vi jentene stort sett litt flinkere til enn menn.

Jeg er så utrolig heldig å ha noen å dele tanker med. Noen ganger kan det være på kafe’. Det kan også være en tur i skogen, eller en storbyferie eller hyttetur. Det kan også kombineres med noe som også er ekstra hyggelig eller festlig, for eksempel å reise på konsert sammen med noen man liker.

En sanger som uttrykker lidenskap, savn, sorg og kjærlighet er Tom Jones. Han er enkemann og uttrykker mye som det er lett å kjenne seg igjen i for oss som har mistet den store kjærligheten.

Å kombinere konsertbesøk med tur med venner ble en utrolig fin opplevelse for meg i juli 2022.

Da fikk jeg mulighet til å dele tanker om mine dilemmaer og de tingene som jeg strever med, med noen som jeg har stor tillit til.

Det var en utrolig fin kveld med mange fine folk, mye moro og mange fine samtaler.

Det kjentes ekstra lett etter en god kaffeprat på biblioteket dagen derpå.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg