Mitt Afrika

Her er det jeg kan kalle mitt Afrika.

Dette er det jeg som har opplevd. Denne solen, varmen, fargene, bevegelsene, lukten, stemningen i bussen der vi satt. Alt har gitt et minnerikt inntrykk som jeg er veldig takknemlig for å ha fått lov til å være med på.

Jeg fulgte spent med.


Og jeg koste meg med reisefølget mitt. Rett og slett artig, var det.

Det var mye vakkert å se.

Og jeg var veldig fornøyd med turen. Jeg er glad for at jeg har klart å spare feriepengene mine til å kunne være med på noe sånt, og med så hyggelige mennesker, en gang i livet.

Vil du ta en tur til ditt Afrika, se mer info her hos Meaningful Safari og Flamingo Safari.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg