En dag på jobben


Det er en glede å gå på denne jobben.
Løvebakken, heter det her, og er et flott inngangsparti til vårt alles parlament.

Her er det mange fine tak.Jeg må innrømme at de er et hakk finere enn hjemme hos meg.



Flott interiør er det i sirkusmanesjen.

Med et kjent maleri.

Fine trapper er det også.
Og mye fin utsikt.


Og koselige lokaler for en juleavslutningsmiddag med et av prosjektene.

Det er ikke hver dag jeg legger merke til disse flotte omgivelsene. Men jeg vet hvor heldig jeg er som har daglige oppgaver, og har de daglige oppgavene mine her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg