En bar-runde på byen

Det er ikke så ofte jeg blir invitert på en runde på byen, men det ble jeg på lørdag ettermiddag.

Etter at jeg hadde kjørt en tur på gjenvinningsstasjonen, klippet plenen og handlet, kastet jeg meg i dusjen, dro på meg skjørt og en lekker topp, jakke, pensko og en liten veske og tok bussen til byen hvor jeg møtte en god, gammel venninne.

Det var musikkfestival i byen og vi hørte blues og jass og rock and roll ved hvert gatehjørne.

Denne gangen startet vi med spising og drikking på en japansk restaurant på Aker Brygge. Videre innom Kullt og til slutt på Svaneapoteket på Karl Johan.

Det ble mye mimring, filosofering og latter.

Jeg rakk T-banen og buss hjem og rundet av i sofaen med en øl der jeg sovnet med et smil om munnen, før jeg etter hvert tuslet opp trappa til beste bingen.

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg