Den største gleden

Jeg visste ikke at det skulle bli så fantastisk fint å bli kjent med mitt første barnebarn. Det er noe dypt og inderlig i gleden i det møtet.

Det er et stort vendepunkt når familien vokser på denne måten.

Mitt barnebarn mangler sin morfar. Det er et veldig stort savn. Men hun har mange andre strålende mennesker i ulike roller rundt seg og det har jeg også. Jeg har klart meg bra som enke i mer enn 6 år. Det går nok bra en stund til, særlig når jeg får oppleve slike gleder.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg