Blomster og quiz

Den fineste oppmerksomheten er å få blomster. Det får jeg en sjelden gang.

Jeg setter pris på alle blomstene jeg får, enten det er en enslig tulipan som har falt ut av en bukett og plukket opp og reddet av Askeladden, transportert og vannet og gjort stas på av meg i stua mi.

Blomsten jeg fikk fredag var som takk for 3 års innsats i styret i Teknas Oslo avdeling. Det har vært 3 fine år med flotte styremedlemmer og en dyktig administrasjon.

Dette avslutnings-og oppstartsseminaret ble en fin aften med mye moro, ikke minst fordi vi hadde en ordentlig presentasjonsrunde og jeg får fortsatt masse oppmerksomhet for innsatsen min i påskelabyrinten, ikke minst i finalen.

Flere av de andre vurderte å delta, og en fra administrasjonen hadde kommet gjennom, men ikke kommet inn i studio fordi det var for lang kø. Det er artig å kunne inspirere andre til å slippe seg løs med spenning og moro.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg