Jeg har vært i Afrika


Og det var bra. Her var det mye, fin, vill natur. Her er flodhestene på Lake Navassia.

Fargene i Afrika er fantastiske, både på natur og mennesker. Allerede når heg pakket sekken, tenkte jeg på at jeg måtte ha med meg noe som var fargerikt.

Jeg deltok i min egen «Karen Blixen-stil», koste meg med mange hyggelige mennesker.

Absolutt koselig her. Jeg kjøpte Champagne på flyplassen i Paris. Den serverte jeg før vår første felles frokost på farmen til vår sjåfør David, hvor de som hadde dobbeltrom bodde.

Vi var 11 stk tilsammen inkl. to reiseledere. Det var ei fin gruppe. Jeg kjente 4 fra før og ble fort kjent med de nye, særlig de single som jeg satt i buss med😊

Her er noen av barna vi møtte.

Vi kjørte rundt i denne bilen.

Her er sjåførene våre.

Dette var en lavkostreise som en enke kan ha råd til. Vi bodde først på en misjonsstasjon.

Det var fint å sitte her ute i sola om dagen og få litt varme.

Og nyte blomsterduften.

Mye fine blomster og planter i hagene, selv om det var tørt.

Det var fint å ha muligheten til å ta seg et bad, før vi dro tvers over landet på Safari på de tørre steppene.

Dette føltes både som luksus og en vennskapstur- og besøk. Kjempespennende for ei enke. Jeg var tredj yngst av alle og følte meg raskt som en i gjengen.

Får du lyst til å bli med til Afrika?

Her finner du informasjon om Meaningful Safari og Flamingo Safari.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg