Enker kan leie ut et rom

Ungene har flyttet ut fra 2.etg. i huset mitt og jeg har tre soverom ledig, som bare står der.

Nå har jeg ryddet dem og lagt dem ut på utleiemarkedet via Airbnb.  Det viste seg å være mye lettere enn jeg trodde når jeg først kom igang. Airbnb gir garantier, så jeg føler meg trygg. 

I løpet av den første måneden var jeg vertinne for 4 forskjellige grupper gjester.

Først et par tyske gutter som skulle gå på ski, så en serber som hadde fått seg jobb som IKT-ingeniør, så en dame på meglingskurs, så en svenske på weekendtur.

Alle gjestene ga meg topp score som vertinne.

Jeg vil fortsette utleievirksomheten ettersom det passer meg. Bare skru opp prisen i perioder jeg vil ha fred og ikke skifte og vaske så mye sengetøy og håndklær  og sette fram frokost. 

Det er hyggelig å treffe folk og de synes tydeligvis det er helt greit hos meg i disse rommene:

Holmenenga home 1

Holmenenga home 2

Holmenenga home 3

#airbnb #utleie #holmenenga

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg