Hvem er viktigst for meg?

Det er ikke alltid like lett å si hvem som er den viktigste i livet sitt. Kanskje man må dele opp i kategorier? Da kan man jo spørre seg selv følgende:
– hvem får meg til å le?
– hvem er med på min moro?
– hvem tar meg med?
– hvem får meg til å slappe av, føle meg trygg og være den aller beste utgaven av meg selv?
– hvem heier på meg og sier pene ting til meg når jeg trenger det?
– hvem er det jeg vil noe med?

Jeg har mange mennesker som jeg ler sammen med, noen hver dag. Noen en gang i uka, eller en gang hver mnd. En av de er svigermor. Vi har en veldig god tone.

Jeg har folk som setter pris på mine bidrag og som jeg kan være åpen med, og som også tåler at jeg ikke alltid er helt på topp.

Jeg har også noen jeg vil være god for, og jeg får flere, helt av seg selv. Det er fint at familien vokser og jeg blir kjent med nye små mennesker.

Det er også fint å ha en hjertevenn, og å jobbe med å bygge opp en relasjon, selv om det ikke alltid går som planlagt.

Følelsen av å ville noe med noen er uansett en god følelse. Da lever man og det er viktigst.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg