Delikatesser

Jeg var så heldig å bli invitert til en middag med noen av mine kjære ungdommer på Delikatessen på Majorstua fredag kveld.

Her var det delikatesser av alle slag, fra scampi og blåskjell til kyllinglår, kjøttboller, ytrefilet, skinke, oliven mm. Dette var veldig godt sammen med en tørr og frisk hvitvin.

Dette var en forskinket bursdagsgave, og jeg fikk også påskeegg. Det skal jeg ta med meg på fjellet.

 

Det var veldig hyggelig å høre hvordan de hadde det.

Etterpå spilte vi minigolf og jeg tapte, men det gjorde ingen ting.

 

Det var veldig hyggelig å få  en slik helaften med disse unge før påske. Det er den beste gaven jeg har fått på lenge.

 

4 kommentarer
    1. God påske!
      “Hvor skal vi reise” ser deg på tv nrk akkurat i skrivende stund klokka 10.30 😊 stemmer det?
      I så fall morsomt og du er dyktig 🤗🐣🐥

      1. Ja, det stemmer. Ikke verst at du kjente meg igjen. Følte meg ikke så dyktig der og da, akkurat. Men det var artig 😂 Jeg vred hodet mitt på alt jeg husket og hadde notert underveis fra ledetrådene samtidig. Krevende. Jeg fikk også plutselig noen tips på sms og Messenger, men det var litt av hvert og umulig å forholde seg til. Fornøyd med 4 rett, iallfall, og at jeg klarte det meste selv😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg